BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

aku afif!!!

Wednesday, September 15, 2010

al- fatihah buat mohd. zain bin muhammad..


11 september 2010, hari raya kedua, bersamaan dgn hari sabtu..

wan meninggalkan kami sekeluarga.. meninggalkan kami buat selama-lamanya..
bertemu Pencipta yg berhak ke atas roh dan jasadnya..
selama lebih 2 minggu menderita di hospital tengku ampuan rahimah,
lebih 2 minggu aku menjaga arwah wan setiap malam,
lebih 2 minggu juga aku melihat sendiri penderitaan arwah..
sebak rasanya melihat insan yg menjaga aku sejak dari kecil, terdampar kesakitan..
akhirnya, wan pergi jua..

Ya Allah..
ampunilah segala dosa arwah wan..
jauhkanlah arwah wan daripada segala azab siksaan kubur serta api neraka..
tempatkanlah arwah dikalangan hamba-hambaMu yg engkau kasihi..
amiin..

di kesempatan ni juga, aku nak ucapkan setinggi-tinggi terima kasih,
kepada sahabat-sahabat dan ahli keluarga yg banyak menguruskan jenazah arwah wan..
hanya Allah yg mampu balas jasa anda semua..

0 comments: